fizinfo - Re: [Fizinfo] Koch Joska

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Koch Joska

  • From: Diosi Lajos <diosi AT rmki.kfki.hu>
  • To: Válas György <g.valas AT freemail.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Koch Joska
  • Date: Mon, 7 Feb 2005 22:56:46 +0100 (CET)

Kedves Válas Gyuri!
Ma néhány percig magam is vacilláltam, hogy az RMKI listáján továbbadom a
hírt, hogy Jóska elment. Említed a részecskefizikai mérőberendezést
fejlesztő munkáját, ezt nagyon közelről ismertem, bár én jelentéktelen
csavar voltam csak a fejlesztésben. A Vele együtt dolgozóknak többsége már
szintén nem RMKI állományban van. Jó mégis, hogy a hírt eljuttattad az
RMKIsokhoz is.
D.Lajos

Lajos Diosi
Research Institute for Particle and Nuclear Physics
H-1525 Budapest 114, P.O.Box 49, Hungary
e-mail:
diosi AT rmki.kfki.hu

phone: +36-1392-2222ext1287 fax: +36-1392-2598
http://www.rmki.kfki.hu/~diosi

On Mon, 7 Feb 2005, Válas György wrote:

> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
>
> Szombat reggel után ma reggel másodszor jelent meg a Népszabadság
> fizetett
> hirdetései között: január 27-én elhagyott minket Koch Jóska. Vártam, hogy
> majd ír róla
> néhány emlékez? sort valaki azok közül, akik teljes fizikusi pályafutásukat
> a Jóska
> alkotta berendezésekre alapozták. Vártam, vártam, de hiába vártam. Ez fáj.
>
> Fizikus létére Koch Jóska (a mérnök Thaler Gyurival párban) vállalta,
> hogy a
> [...]

  • [Fizinfo] Koch Joska, Válas György, 02/07/2005
    • Re: [Fizinfo] Koch Joska, Diosi Lajos, 02/07/2005