fizinfo - Re: [Fizinfo] Öveges József életrajza a SULINET-en

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Öveges József életrajza a SULINET-en

  • From: Forizs Istvan <forizs AT geokemia.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Fizinfo] Öveges József életrajza a SULINET-en
  • Date: Wed, 26 Jan 2005 16:17:02 +0100

A Hartlein Károly által megadott címen nekem is először az "Öveges József életrajza" fölirat alatt Bókai János életrajza jelent meg. Az történt, mint ami sokszor. Frissítettem az oldalt, és akkor már tényleg Öveges József életrajza jelent meg. Ez eléggé becsapós dolog, emlékezik a számítógépem, hogy én azt az oldalt már egyszer megnéztem és a régi információt jeleníti meg. Csak a frissítés után lehetek biztos benne, hogy tényleg azt látom, amit a megadott internet címre föl van rakva.

Fórizs István

F. Telbisz wrote:

A megadott URL-en valóban Öveges József életrajza található, de az idézett részek Bókai János életrajzából valók (http://magyarok.sulinet.hu/nagymagyarok/tudosmagyarok/bokaijanos.html)

Telbisz Ferenc

On Wed, 26 Jan 2005, [UTF-8] Härtlein Károly wrote:

| Tisztelt Kollegak!
| http://magyarok.sulinet.hu/nagymagyarok/tudosmagyarok/oveges.html
| Boch János néven látta meg először a szép tavaszi napsütést 1822. május
18-án,
| a Szepes vármegyei Iglón....
| Mór ösztönzésére - Bókaira magyarosította. A szabadságharc leverése után
| Scöpf-Merei Kossuthtal együtt külföldre emigrált, így ideiglenesen átvette a
| kórház vezetését, majd 1852-től hivatalosan is az intézmény igazgató
főorvosa
| lett.
> [...]

Dr. FÓRIZS István ......... Istvan FORIZS Ph.D.
Magyar Tudományos Akadémia, Geokémiai Kutatóintézet
Institute for Geochemical Research, Hungarian Academy of Sciences
Cím/Address: H-1112 Budapest, Budaörsi út 45. Hungary
Tel./Phone: (36-1)-309-2600/ mellék/extension 1151
Fax: (36-1)-319-3137
Http://www.geokemia.hu/people/forizs_hu.html