fizinfo - Re: [Fizinfo] Csak no"knek

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Csak no"knek

  • From: Lukacs Bela <lukacs AT rmki.kfki.hu>
  • To: Diosi Lajos <diosi AT rmki.kfki.hu>
  • Cc: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Csak no"knek
  • Date: Mon, 27 Dec 2004 20:35:23 +0100 (CET)

T. Kolle'ga'k (amibe a magyar nyelv szaba'lyai szerint mindenfe'le
szeme'lyi sza'mu kolle'ga beletartozik)!
O"ru"lo"k, hogy Martina's kolle'ga is elismeri, hogy a forwardolt
anyag diszkrimina'cio'. Feleslegesnek tartom azt, hogy megke'rdezzen
mindenkit, vajon POZITIV-e, vagy NEGATIV. Neki elo"nyo"s, nekem nem.
(Dio'sinak sem.) Ezt o" is tudja, e'n is. E'n le'nyege'ben erre kiva'ntam
ra'mutatni; sikeru"lt.
E'n nem hiszem, hogy a POZITIV/NEGATIV enne'l objektivabban
definia'lhato' a ke'rde'sben, de mindenki higyjen, amit akar. (Persze az
olyan elja'ra's sem rossz, ami engem Martina'ssal egyu"tt prefera'l.)
E'n terme'szetesen Martina'snak nem va'laszolhatok, de a
visszhangok alapja'n ez nem is elkeru"lhetetlen.
Luka'cs Be'la