fizinfo - [Fizinfo] Re: Vá: Re: [Fizinfo] ket hir

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Re: Vá: Re: [Fizinfo] ket hir

  • From: "Válas György" <g.valas AT freemail.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Re: Vá: Re: [Fizinfo] ket hir
  • Date: Mon May 26 16:22:01 2003
On 23 May 03, at 8:31, Horváth István wrote:

> Politizalni tovabbra se szeretnek, mert a fizikusok
> kozt, ugy mint az egesz magyar tarsadalomban, vannak
> jobboldaliak, baloldaliak, apolitikusak, stb.

Ezen a fórumon én sem szeretnék politizálni. Éppen ezért
szeretném, ha itt nem jelennének meg politikusok nyilatkozatai.
Arra ott vannak a napilapok.

> De abban bizonyos vagyok, hogy a
> "az erõmûben április 10-én éjszaka és 11-én kora délután között
> szûrõberendezés nélkül üzemeltettek szellõzõket"
>
> kitetel az nem politikai hoborges, hanem szakmai
> megiteles kerdese.

Ez szakmai megítélés kérdése akkor, ha az információ megbízható,
szavahihetõ szakmai forrásból származik. Ha azonban az információ
tett egy kerülõt a politikusok cseppet sem megbízható, cseppet sem
szavahihetõ, viszont szakmailag dilettáns világán át, akkor elõször is
meg kéne tudni valahonnan, hogy van-e az állításnak bármi
valóságtartalma. Ez viszont nem a politikusoktól tudható meg.

Válas György