fizinfo - V�: Re: [Fizinfo] ket hir

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

V�: Re: [Fizinfo] ket hir

  • From: "Horváth István" <hoi AT matfiz.bjkmf.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: V: Re: [Fizinfo] ket hir
  • Date: Fri May 23 08:37:01 2003

> Szerintem eddig tartozik a szakmara a dolog.
> A hir tovabbi resze mar politka:

Nem, eddig sem. Az els* szótól kezdve színtiszta politika. Egy
reaktorfizikában széls*ségesen dilettáns egyed politikai h*börgése.
Szakmai szempont egy hangyányi sincs benne.

KEDVES KOLLEGAK, KEDVES VALAS GYORGY!

Politizalni tovabbra se szeretnek, mert a fizikusok
kozt, ugy mint az egesz magyar tarsadalomban, vannak
jobboldaliak, baloldaliak, apolitikusak, stb.

Jogasz se vagyok, ezert nem tudom megallapitani,
hogy szakmailag hangyanyi se lett volna a kovetkezokben

"megsértve ezzel a kormány rendeletét,"
"A büntető törvénykönyv szerint viszont aki a jogszabályokban
meghatározott engedély nélkül, vagy az engedélytől eltérően nukleáris
létesítményt üzemeltet, öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntethető.
"

Azt sem tudom mi van az emlitett 148. paragrafusban.
Nyilvan Valas Gyorgy tudja, ha ilyet ir.

De abban bizonyos vagyok, hogy a
"az erőműben április 10-én éjszaka és 11-én kora délután között
szűrőberendezés nélkül üzemeltettek szellőzőket"

kitetel az nem politikai hoborges, hanem szakmai
megiteles kerdese.

Kollegalis tisztelettel,
Horvath Pista