fizinfo - Re: [Fizinfo] Tivadarnak Micukorol LT1

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Tivadarnak Micukorol LT1

  • From: lohner AT mfa.kfki.hu
  • To: PECZ Bela <pecz AT mfa.kfki.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Tivadarnak Micukorol LT1
  • Date: Wed Apr 23 09:10:01 2003

Kedves Bela!

Nagyon koszonom a valaszt. "Micuko"-t azota kinyomtattam es megmutattam a
professzornak es egy nehany diaknak, hogy lassak is, hogy kirol - mirol
beszelunk.

Felcsovalva mosolyognak, mert termeszetesen nem igy fest (nez ki) egy japan
riporterno. A professzor egy magyar mediaszakertot javasol megkerdezni. Ezt
rovidesen intezem.

DE: ITT ELSO A KISERLET ES A MERES A LABORBAN!!!

Udv., Tivadar

Idézet PECZ Bela