fizinfo - Re: [Fizinfo] Ujabb rossz hir

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Ujabb rossz hir

  • From: lohner AT mfa.kfki.hu
  • To: HORVATH Zsolt Jozsef <horvzsj AT mfa.kfki.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Ujabb rossz hir
  • Date: Tue Apr 22 15:58:01 2003

Kedves Palyatarsak, kedves Kollegak!

Nagyon furcsa helyzetbe keveredtem akaratomon kivul itt az Oszakai Egyetemen.
Valoszinuleg nem lesz nyelvtanilag teljesen helyes az, amit irok, ennek az az
oka, hogy itt kora reggel inditottuk el gyorsitot, amivel vekonyretegeket
analizalunk, a laborban toltottem a nap nagy reszet es most mar nagyon faradt
vagyok. Most mar itt lassan tizenegy ora van este.

Ami miatt irok, az a Micuko (?) fele musor valamelyik magyar tv adon. A diakok
kb 5 - 10 percenkent jonnek es kerdezik, hogy tenyleg igaz-e, hogy a a szerda
estenkent fomusoridoben sugarzott produkcio (?) gunyolja a japanokat es
egyoldaluan,
negativan festi le a kulturajukat. Nyilvan a Magyarorszagon es Europaban
elo-dolgozo honfitarsaik, barataik es ismeroseik tajekoztattak-tajekoztatjak
oket.

En arra kerlek Benneteket a legnagyobb tisztelettel, probaljatok nekem
segitseget adni. Engem itt a munkamert ugy erzem tisztelnek es elismernek, de
itt a laboaratoriumban a bachelor es a master hallgatok ugy tekintenek ram,
hogy
en vagyok itt Magyarorszag kepviseloje! Nem tudok mast mondani! Mi ez
az orulet? Lattak-e a kedves Palyatarsak ezt a musort? Tenyleg tulzottan
ironikus modon es negativ eloiteleteket szito modon mutatja be a japan
embereket???

Nem art tudni, hogy 2002-ben ket japan kutatot ismertek el Nobel dijjal!!!

Nekem szemelyesen az itteni munkam sok sikerelmenyt jelent, es ez a
"Micuko" most hideg zuhanykent jott! Tenyleg igaz az, hogy a musor
alinterjukat
kozol kulonbozo magyar szemelyisegekkel? Itt az egyetemen van Cybermedia
Center, stb, nehogy azt higgyek otthon a mediafoguruk, hogy csak a magyar
mediafogyasztokat erik el ezzel a produkcioval! En nem vagyok otthon a
mediaugyekben, ez a dolog valahogy elert itt engem es most a helyzet tobb,
mint
kellemetlen!!!

Elnezest kerek azoktol, akiket nem erdekel ez a tema, de azt hiszem, hogy most
ez volt az a nagyon ritka eset, amikor a Tisztelt Palyatarsakhoz es
Kollegakhoz
kellett fordulnom.

Oszinte tisztelettel es koszonettel

Lohner Tivadar