fizinfo - Re: [Fizinfo] Bell Labs announces results of inquiry into research misconduct

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Bell Labs announces results of inquiry into research misconduct

  • From: "Gy�rgy Szondy" <gyorgy_szondy AT hotmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Bell Labs announces results of inquiry into research misconduct
  • Date: Tue Oct 8 09:33:01 2002

Tisztelt Fizinfo olvasok!

Bell laboratoriumban tortent leleplezestol olvasva a kovetlezo mondatokon akadtam el:

>A Bell Laboratórium becsületére válik, hogy nem törekedett az
>ügy eltussolására, hanem mindent megtett a felderítésére és mindent a teljes
>nyilvánosság elé tárt.

illetve:

>A gyors leleplezés viszont annak tulajdonítható, hogy a csalást
>olyan területen követték el, ami az érdeklódés középpontjában áll.

Ha ugyanis harom ev gyors leleplezesnek szamit, illetve, hogy ilyen esetekben az eltussolas nem szamit egyedi megoldasnak, el kell gondolkodnunk, vajon hany ilyen szelhamos kapott mostanaban Nobel-dijat?

Illetve, hogy mi szamit lassu leleplezesnek? 30 ev, vagy meg tobb?

Vajon egyedi eset ez, vagy csupan a jeghegy csucsa? Bizonyara sokakat erdekelne, ha valaki errol bovebb informacioval tudna szolgalni.

Tisztelettel,

Szondy György
gyorgy_szondy AT hotmail.com
http://www.geocities.com/gyorgy_szondy
+36 20 362 0156

Join the world’s largest e-mail service with MSN Hotmail. Click Here