fizinfo - [Fizinfo] fizikatanitas

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] fizikatanitas

  • From: "Apáczai Nevelési és ÁMK 1. Sz. Ált. Isk" <suli5084 AT pecs.sulinet.hu>
  • To: <Fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] fizikatanitas
  • Date: Wed May 15 18:41:01 2002

Tisztelt Lista!
Nem vagyok ennek a listanak a tagja, de problemamhoz szovetsegeseket
keresek...
Nem hagy nyugodni az a gondolat, hogy ha most talalnam meg a megfelelo
forumot, talan kivedheto lenne az a kár, amit a fizikaoktatas a kerettanterv
miatt elszenvedne szeptembertol.
Bizonyara tudjatok, hogy a kerettanterv az altalanos iskolakban csak
hetediktol kezdi a fizikatanitast az eddigi hatodik osztalyban valo
kezdessel szemben. Az idei hatodikosok lennenek az elsok, akik nem
tanulnanak fizikat szeptembertol. Informacios tarsadalom, technikai fejlodes
fizikaoktatas nelkul?? nonszensz.
Nem vagyok az egeszben erintett, csak annyiban, hogy az en kislanyom ket ev
mulva lesz hatodikos.
Nem ismerem e lista tagjait, de ha barki segiteni tud, hogy megelozzuk,
kerem, tegye meg!!!!
Koszonom
Solyomne Baranyai Elza
matematika-informatika szakos alt. isk tanár