fizinfo - [Fizinfo] No comment II

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] No comment II

  • From: Attila Demeny <demeny AT sparc.core.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] No comment II
  • Date: Fri May 25 11:13:03 2001

Kedves Kollegak!

Jollehet nem vagyok listatag, egyik kollegam tovabbitotta a Grof Spanyol
Zoltan "talalmanyaval" kapcsolatos leveleket. Elore bocsatom, teljesen
egyetertek a felhaborodassal, a kozepkori sotetseg ilyen merteku
terjedese nekem is gyakran okoz gyomorsavtultengest. Viszont hagy vessek
fel egy masik aspektust. A tudomanynak es a tudosoknak is megvan a maguk
felelossege. Viszonylag friss elmeny ert, mult heten kint voltam
Groningenben, ahol egy nemregen helyeztek uzembe egy levegominta-vevo
tornyot. Kisebb, mint egy mobilszolgaltato atjatszoja. Ennek ellenere az
intezet vezetoje elment a nehany kilometerre levo helyi faluba es a
kozossegi hazban eloadast tartott a falusiaknak es elbeszelgetett veluk.

Az, hogy a felkert akademiai bizottsag nem ul ossze es nem nyilvanit
velemenyt egy szamunkra ugyan nevetseges, a tarsadalmat azonban igenis
erdeklo kerdesben, szerintem nem helyes allaspont. Igaz, hogy nem lehet
minden csip-csup uggyel foglalkozni, megis ezutan akarmennyire igazunk
van, az emberekben csak a "hivatalos tudomannyal" szembeni ellenerzes
marad meg es ha bajuk van, akkor a foldsugarzasmerohoz fordulnak
(hozzateszem ilyen fõorvosok eseten ez nem csoda).

Udvozlettel,
Demeny Attila

--
*********************************************************************************

Dr. Attila Demeny
Geokemiai Kutatolaboratorium - Laboratory for Geochemical Research
Magyar Tudomanyos Akademia - Hungarian Academy for Sciences
Budapest, Budaorsi ut 45, H-1112, Hungary
Tel: (361-)309-2600/ ext. 1223 (office), 1394 (lab)
Tel/fax: (361-)319-3137
e-mail:
demeny AT sparc.core.hu
Http://www.core.hu/~demeny