fizinfo - Re: [Fizinfo] No comment II.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] No comment II.

  • From: "Zoltán Homonnay" <Homonnay AT para.chem.elte.hu>
  • To: <hartlein AT jedlik.phy.bme.hu>, <fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] No comment II.
  • Date: Fri May 25 09:20:03 2001

Kedves Kollegak!

Talan kar is egymas idejet vesztegetnunk azzal, hogy a leirtak abszurditasan
huledezunk. Engem csak egy dolog utott sziven kulonosen, az egyik hallgatoi
reagalas "Dr. Lendvai Gyõzõ kórházi fõorvos Pécs"-tol. Eddig azt hittem, hogy
az orvosi egyetemeken azert tartja magat a fizika felveteli targykent, hogy a
hulyeket (bocsanat a politikailag inkorrekt kifejezesert) kiszurjek. Remelem,
soha nem kerulok a foorvos ur kezei koze.

Csak a hangulat fokozasaert egy rovid sztori:

A multkor a csaladdal autozunk, elottunk halad egy Wartburg, hatso
szelvedojen a felirat: "Karos foldsugarzasok bemerese es megszuntetese",
utana cim es telefonszam. Kezdtem is hinteni mindjart a csaladnak az iget,
hogy tessek, ismet egy barom, aki az embereket hulyiti. Erre mondja a lanyom,
hogy a Janos bacsinak is ilyen autoja van. Kozelebb megyunk, nahat, ez a
Janos bacsi. Talalos kerdes: Ki a Janos bacsi? Valasz: a lanyom
testnevelotanar osztalyfonoke egy 8-osztalyos gimnaziumban.
(Az istenert, a fulebe ne jusson...)
Homonnay Zoltan

dr. Zoltán Homonnay
Associate Professor