tanforum - Re: [Tf] Kérdés

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kérdés

  • From: jalo <jalo AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Kérdés
  • Date: Tue, 30 Aug 2016 11:22:06 +0200 (CEST)

Kedves Károly! Már több középiskolában tanítottam, ebben 22-dik éve szolgálok
és védek. A pótvizsga írásbelit mindig szóbeli követte. Ez szerintem törvényi
előírás is... Tehát a pótvizsgáztató a30-40 perce van, hogy ott a helyszínen
kijavítsa...Aztán jöhet a szóbeli. Aztán (ha mindenki befejezte, az igazgató
(vagy helyettese eredményt hirdet (általában aznap dél körül). Tehát a tanuló
úgy megy haza, hogy tudja, bukott-e vagy átment!!!
Mivel több középiskolában is ez a gyakorlat, gondolom nem egyszerre találták
ki. Meg kéne nézni valami rendeletet ami a javítóvizsgákra vonatkozik!
Szerintem elő blikkre nem jogszerű!
Jaloveczki Józsi from Baja

"Härtlein Károly"
<hartlein AT eik.bme.hu>