tanforum - Re: [Tf] Kérdés

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kérdés

  • From: Dorozsmai Károly <kdorozs AT gmail.com>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Kérdés
  • Date: Tue, 30 Aug 2016 10:17:33 +0200

Nem tudok szabályt, de leírom ami gyakorlatunkat. Az írásbeli napján
megírja a diák az írásbelit majd _mindenki_ jön szóbelizni, a _három_
_tagú_ bizottság az írásbeli és a szóbeli alapján ítéli meg a jegyet. Ha ez
elégtelen, ahhoz (évismétlés) a tantestületi értekezlet jóváhagyása is
szükséges. Ez utóbbi, az értekezlet után _azonnal_ megtörténik az
eredményhirdetés, minden diák megtudja, átment-e vagy nem.

2016. augusztus 29. 21:29 Härtlein Károly írta,

--
Dorozsmai Károly