tanforum - Re: [Tf] OKM Feladatbank szoftver

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] OKM Feladatbank szoftver

  • From: Kiss Károly <korosladany AT yahoo.com>
  • To: Tanforum List <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] OKM Feladatbank szoftver
  • Date: Mon, 11 Jul 2016 08:54:00 +0000 (UTC)

Közben egy olyan infót kaptam, hogy "jó link" nincs. Állítólag a POK tud
róla, hogy hibás formában van fent, de megint csak az ígéretig jutottunk.
Abban bízok, hátha valakinek meglenne otthon elfekvőben.Kiss Károly

Keresném az OKM (Országos Kompetenciamérés) Feladatbank szoftvert! Valamikor
a www.kompetenciameres.info oldalról lehetett letölteni, de ez az oldal már
nem létezik.
Megtaláltam alant az Oktatási Hivatal honlapján is. Onnan letölthető ZIP
formátumban, viszont ez hibás.
Valaki megtenné, hogy megadna egy jó linket, ahol hozzáférhetnék? Köszönöm!

Kiss Károly