tanforum - [Tf] OKM Feladatbank szoftver

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] OKM Feladatbank szoftver

  • From: Kiss Károly <korosladany AT yahoo.com>
  • To: Tanforum List <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] OKM Feladatbank szoftver
  • Date: Sun, 10 Jul 2016 22:45:07 +0000 (UTC)

Tisztelt Lista!
Nagyon régen nem írtam ide, elnézést, ha már korábban szerepelt a
felvetésem.Keresném az OKM (Országos Kompetenciamérés) Feladatbank szoftvert!
Valamikor  a www.kompetenciameres.info oldalról lehetett letölteni, de ez az
oldal már nem létezik.
Megtaláltam alant az Oktatási Hivatal honlapján is. Onnan letölthető ZIP
formátumban, viszont ez hibás.
Valaki megtenné, hogy megadna egy jó linket, ahol hozzáférhetnék? Köszönöm!

Kiss Károly