tanforum - [Tf] igaz-e?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] igaz-e?

  • From: "Sólyomné Baranyai Elza" <elza11 AT mailbox.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] igaz-e?
  • Date: Mon, 15 Sep 2008 21:37:46 +0200

T. Lista!
Egyik kolleganom holmi nagyaranyu pedagogoszberemelest olvasott hianyos
emlekezete szerint mostanaban valamelyik ujsagban. Izgat a dolog, mert
igencsak megrogytam julius 16-an, amikor a bankkartyam kozolte, hogy az
utolso fillerig elfogyott a honap kozepen a fizetesem. Nincs adossagom (ezek
szerint csak egyenlore), semmi extra vasarlast nem eszkozoltem, ez a
harmincadik tanevem es nem eleg a fizetesem egyik honaprol a masikra. En nem
tudom, mas hogy van vele, de pofatlansagnak tartom ezek utan azokat a TV
reklamokat, amelyek a nyugdijamrol szolo ongondoskodasra biztatnak.
Solyomne

  • [Tf] igaz-e?, Sólyomné Baranyai Elza, 09/16/2008