tanforum - Re: [Tf] Mégis ismételhető az előrehozott érettségi ?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Mégis ismételhető az előrehozott érettségi ?

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Mégis ismételhető az előrehozott érettségi ?
  • Date: Fri, 6 Jun 2008 08:54:27 +0200

On Fri, 6 Jun 2008 07:03:03 +0200, bdkoll wrote
> Arra vonatkozolag nem tudok semmifele olyan rendelkezesrol, hogy a
> tanulonak az erettsegihez valo "jogat" korlatozzak, vagyis a
> tantargy befejezese utan ne erettsegizhetne barhanyszor, barnikor.
> DE erdekes modon en is ezt hallom sok helyrol, ezert azt hiszem egy
> OH-s velemeny is jol jonne. DE addig meg van egy oktober-novemberi
> vizsgaidoszak is.

http://www.magyarorszag.hu/allampolgar/ugyek/oktatasmuvelodes/erettseg20050805
/erettsfajta20071115.html/ugyleirasjogi

"Ismétlő érettségi vizsgára akkor kerülhet sor, ha az érettségi bizonyítvány
kiadása után a felvételi kérelem elbírálásához vagy más okból arra van
szükség, hogy a tanuló az eredmény javítása céljából - ugyanazon vagy eltérő
szinten - megismételje az egyes tantárgyból korábban tett sikeres vizsgáját."

Szerintem innen egyértelmű, hogy amíg nem végzett, nem ismételheti a vizsgát,
de javíthatja, ha megbukott.

Üdv: Fodor Zsolt