tanforum - [Tf] szakkönyvek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] szakkönyvek

  • From: "Demeter Viktor" <demeter.viktor AT chello.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>, "Filtec Ferenc" <filtec AT freemail.hu>
  • Subject: [Tf] szakkönyvek
  • Date: Fri, 15 Feb 2008 22:38:39 +0100

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kréni.
Némileg talán nem a lista profiljába illő kérdések az alábbiak, ám talán van közöttetek olyan ember aki mégis tudna nekem segíteni!
1. Lehetőleg elektornikus, esetleg kölcsönözhető nyomtatott kutya kiképzéssel foglalkozó szakirodalmat keresnék, első sorban magyar nyelven.
2. Tudtok-e olyan intézményt, ahol kutya kiképzést oktatnak, és hivatalosan bizonyítottan kiképző válhat ezáltal az emberből?
Válaszaitokat a
demeter.viktor AT chello.hu
levélcímre várnám!
Előre is nagyon szépen köszönöm és elnézéseteket kérem amennyiben alkalmatlankodtam levelemmel!
Tisztelettel:
D. Viktor