tanforum - Re: [Tf] iskolabezárás

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] iskolabezárás

  • From: Sólyomné Baranyai Elza <elza11 AT mailbox.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] iskolabezárás
  • Date: Sun, 15 Jul 2007 07:04:42 +0200

A munkavállalók érdekképviseleti szervét úgy hívják, hogy szakszervezet. :)
Két fajtája van. A rendszerváltás előttről itt maradt ágazati, amelynek
hatalmas passzív tömegbázisa és a mindenkori hatalmat szolga módon kiszolgáló
vezetősége van. A másik fajtája a rendszerváltás után alakul és a dolgozók
érdekeit képviseli. E második fajtának még kisebb a tömegbázisa, mert sokan
még nem látják a kettő közöti különbséget.
Az egyes ember gyenge, de ha sokan összefognak...
Én csak ebben látom a kiutat abból, hogy legyen esélyünk megállítani olyan
folyamatokat, amelyek az oktatás érdekei ellen hatnak. Tartsatok hőbörgőnek,
de az én jelmondatom ez: "Segíts magadon, Isten is megsegít!"

Sólyomné Baranyai Elza
www.CMM.hu

www.mailbox.hu

- Mert levelezni kell...