tanforum - [Tf] repülőjegy

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] repülőjegy

  • From: Nagy László <nlacap AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: [Tf] repülőjegy
  • Date: Fri, 10 Mar 2006 21:05:34 +0100

T. Kollégák !
A Csepel-Sziget Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium fizika
tanára vagyok.Iskolánk "nyitott befogadó ", ami azt jelenti, hogy mindenkit
felveszünk. De azért mindig van egy két tehetséges gyerekünk is.
Az Ifjusági Innovácios versenyen elért eredményért egy tanulóm most egy hétre
az USA-ba, Indianapolis -ba fog menni a "Intel International Science and
Engineering Fair" ( http://www.sciserv.org/isef/ ) nemzetközi kiállításra.
Lehetőség lenne nekem is elmenni kisérőtanárként, a kinttartózkodást fizetné
a szervező. Csak utiköltséget kellene előteremteni.
Ez kb 250 000 Ft. és ehhez kérnék segítséget, pályázati lehetőséget stb.

Köszönettel

Nagy László
Csepel-Sziget Műszaki Szakközépiskola,
Szakiskola és Kollégium