tanforum - [Tf] szakvizsga

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] szakvizsga

  • From: Kiss Károly <kissk AT freeweb.hu>
  • To: Tanfórum <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] szakvizsga
  • Date: Tue, 4 Jan 2005 19:02:24 +0100

T. Lista!

Segitsegeteket kerem! A matematika tanarok szamara kiirt pedagogiai
szakvizsga lehetosege erdekelne. Erre elvben minden foiskolan (ahol
matematika tanarok kepzese folyik) lehetoseg lenne. A valosag ugy tunik
kisse mas kepet mutat. Erdeklodesemre a szegedi JGYTF tanszekvezetoje azt a
valaszt adta, hogy erdeklodes hianya miatt nem inditanak. Egerben ugyanez a
helyzet (eddig), bar a hivatalos kiiras februar-marcius tajekan jelenik meg.
A nyiregyhazi foiskolan meg probalkozom, de ezek utan nincsenek vermes
remenyeim. Foiskolat vegeztem, tehat altalanos iskolai tanar vagyok, nem
probalkoztam egyetemeken, de oszinten szolva maradnek a "kaptafanal".
Egykoron mintha az ELTE-nek is lett volna foiskolai kara, ahol tanarkepzes
folyt. Most a neten ugy tunik, mintha ez megszunt volna, tanito- es
gyogypedagogus kepzesekrol olvastam. Milyen lehetoseg lenne?
Lehetseges ez? Rohej (mar bocsanat), tele leszunk kozoktatas vezetovel, a
szakmai tovabbkepzesunk pedig 30-60 oras tanusitvanygyartassa redukalodik
:-((((( Per pillanat nekem nem papir kellene, hanem tudas.
Idekapcsolodik, de kisse mas dolog, ha a szakvizsga nem jonne ossze. 4 evet
tanultam (most ujabb 2 evet huznek ra), de ugy tunik, hogy ezzel csupan 2
evfolyamon tudok tanitani altalanos iskolaban. Kepesnek tartom tovabbra is
magam 5-6-os tanulok oktatasara, ha ehhez tovabbi papir kell, akkor legyen!
En "csak" azt a jogot szeretnem visszakapni, hogy matematikat oktathassak
5-6. evfolyamon. Ha tanitokepzobe jelentkeznek, letezik valamilyen
kulonbozeti vagy kiegeszito szakkent az egeszet vegig kell csinalnom? Hogy
mukodik ez?

Koszonettel: Kiss Karoly

http://w3.enternet.hu/aa194545/hirmondo/