tanforum - Re: [Tf] mi a velemenyetek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] mi a velemenyetek

  • From: riki a programozo <riki AT programozo.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] mi a velemenyetek
  • Date: Thu, 16 Dec 2004 13:08:20 +0100

2004. december 15. 13.04 datummal
csaba AT gloner.hu
ezt irta:
> Így van, és f&#337;leg ne kenjünk mindent az iskolára! A legjobb kibúvó a
> lusta szül&#337; számára:

Én is tanítottam. Amikor a nevelt fiam (most fog érettségizni) panaszkodott
XY
tanárára, és a feleségem hajlott volna arra, hogy bólogatásba kezdjen mindig
odasúgtam neki, és a tanár(nő)vel beszéltél erről? Szerencsétlen szülők
sokszor egyoldalúan, csak a saját gyermekük verziójával találkoznak egy
konfliktus esetén.

--- D.Károly-tól: ---

De ne is! Ezzel Károllyal maximálisan egyetértek. Kiegészítésként tenném
hozzá: a média által kifejtett tömeghatás miatt egyáltalán nem mindegy, hogy
néhány műsor szerkesztő anyagi önzése miatt, hány gyermek és felnőtt érzelmi
élete, jövőképe, élet-ideálja torzul el. NAGY TÉVEDÉS AZT GONDOLNI HOGY A
MÉDIA VEZETŐINEK NINCS ERKÖLCSI FELELŐSSÉGE EBBEN! A család
felelőssége a nevelésben No1 elsődleges!!! - Az információ áramlást,
szerkesztést végzők felelősségét viszont ez nem csökkenti kicsit sem!
A méda tömegeken keresztüli hatását a TV-t egyáltalán nem néző
gyermekeken és felnőtt embereken is észre lehet venni. A TV műsorok adják
sok helyen a fő beszédtémákat! Meghatározzák a többségi vélemény kialakulását
formálását. Az egyes élethelyzetekben követhető viselkedésmintákat... STB.
Ezek pedig azokra (a gyerekekre) is átragadhatnak, akik egyáltalán nem
néznek
TV-t. Nehéz az árral szemben úszni, és ez egy fejlődő psziché képességein
túlmutat! A média-szocializált többségből egy ' kamasz környezetben'
megkülönböztetik azt, aki nem követi a médiában közvetített mintákat, és a
divatot stb...
/ Riki /
--
Ui.: