tanforum - [Tf] Matek feladatok kicsiknek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Matek feladatok kicsiknek

  • From: Sólyom Miklós <miklos AT solyom.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Tf] Matek feladatok kicsiknek
  • Date: Thu, 16 Dec 2004 10:17:57 +0100

Sziasztok!

Segitsetek nekem a subj.-ben 5tletekkel, papir- vagy
URL alapu forrasokkal!
Alt. masodikos a lanyom, eleg jo matekbol, bar van
par dolog, amit nem art gyakorolnia. Mivel en valaha
tanarkent keveset tanitottam matekot, azt is folsoben,
nem sokat ertek a modszertanhoz es nem tudok eleg
kreativan feladatokat kitalalni.

Olyan gyujtemenyre lenne szuksegem, amelyben inkabb rovid,
de gondolkodtato, problemamegoldo feladatok vannak,
termeszetesen a 7-8-9 evesek szintjen.
Az alapmuveletek monoton gyakorlasa utan jo lenne
egy pici szepseget, szellemesseget is letenni ele.

THX!

--
Üdvözlettel,
Sólyom Miklós