tanforum - Re: [Tf] oktatasugyben

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] oktatasugyben

  • From: Takács Henrik <riki AT programozo.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] oktatasugyben
  • Date: Fri, 10 Dec 2004 16:12:33 +0100

2004. december 10. 11.37 datummal Dorozsmai Karoly ezt irta:
> Miyen agitáció várható még? Már írta valaki: az egyik kampány véget
> ért, a másik meg még odébb van!!

Nem értelek Károly! Mi köze az oktatásügynek a kampányhoz?
Nekem nem tetszik a dolognak ez a megközelítése!
((  A TE GYERMEKED NEM EGYHÁZI ISKOLÁBA JÁR,
- HÁT NE GYERE EL, HA NEM AKARSZ! ))
Sok magyar (egyházi) iskolást viszont érint ez a dolog! Illetve
csak reménykedem benne, hogy talán a "nem vallásos" részről is
szolidaritásra lehet számítani.
(megjegyzem: ha pl. az országos szkeptikus konferencia
 meghívójának helye van ezen a listán, akkor elfér a listán a
"margitos baráti kör" meghívója is - hogy melyiknek van több köze
 a magyar oktatásügyhöz mindenki maga döntse el - én mindkettővel
szimpatizálok :-)
Azt gondolom hogy az "egyenlőség" azaz az egyházi és állami intézménybe
 járó diákok azonos mértékű (rendszerű) támogatása egy jogosan kitűzött
cél.
Aki ezt  igazságosnak tartja az eljöhet akkor is, ha éppen "nem
vallásos".

--
Ui.:
-- UJ! http://hu.openoffice.org 1.1.3 NAGYON PROFI! ---