tanforum - Re: [Tf] Egyhazi iskolak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Egyhazi iskolak

  • From: riki a programozo <riki AT programozo.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Egyhazi iskolak
  • Date: Thu, 2 Dec 2004 15:17:40 +0100

2004. december 2. 13.58 datummal Dorozsmai Karoly ezt irta:
> A szál kezd (kezd?) sekélyesedni, érvtelenedni.

Nem kivánok tovább érvelni, mint amennyi problémát a hozzászólók felvetnek.

> Lassan már csak hittérítés :((

Nem az volt a célom... Csak egy készülő (meglévő) társadalmi igazságtalanságra
akartam rávilágítani. Köszönöm, hogy ebben páran segítségemre voltak, és
sajnálom, hogy ismét páran világnézeti alapon méltatlannak itélték az egyházi
intézményeket arra, hogy azonos támogatásban részesüljenek. Köszönöm a
csendes többségnek, hogy a világnézetileg felvetődő problémákra adott
világnézeti jellegű válaszokat is elviselték (pl. azok, akiket csak az
oktatási kérdés érdekelt). És sajnálom, hogy pár tagtársunk az oly gyakori
"ismétlődések" ellenére sem értette meg, hogy mi a fő probléma magyarországon
az egyházi iskolák finanszirozásával kapcsolatban.

> Szép tiszta flame... Nem lehetne magánban?

Állok elébe ;-)

És végül köszönöm minden hozzászólónak, (az ellentétes meggyőződésűeknek
különösem) hogy hozzászólásaik eredményeképpen a felvetődő kérdésekre
alaposabb megfogalmazású válaszok születhettek.
--
Ui.:
-- UJ! http://hu.openoffice.org 1.1.3 NAGYON PROFI! ---