tanforum - Re: [Tf] Egyhazi iskolak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Egyhazi iskolak

  • From: riki a programozo <riki AT programozo.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu, azahar AT freemail.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Egyhazi iskolak
  • Date: Thu, 2 Dec 2004 13:21:03 +0100

2004. december 30. 19.04 datummal Barkó József ezt irta:
> T. Mindenki !
> Nem lehet, hogy "piszkos üzlet" húzódik e-mögött is meg ?

Nekem is piszkosnak tűnik! Sőt büdösnek.

> A kormány és az én kérdésem is az: Mi az, ami az egyházi iskolában
> megvan, az államiban pedig nincs ?

1.) Ezt komolyan a "kormány" nevében kérdezed tőlünk? - Ezt nevezem!

2.) Eddig a listán írt hozzászólások sok mindenre rávilágítottak, abból, ami
plusszként megvan az egyházi intézményben. (1pl. Világnézetileg a semlegesnél
többet nyújt) A lényeg, hogy az ALAPFELADAT is teljesül. Ez pedig állami köz
feladat teljesítését jelenti, amiért mi állampolgárok állami közterheket
vállalunk. Nem csak te, én is.

> Azonkívül, hogy a feszület kint lóg a
> falon, kap-e a diák valami pluszt, vagy csupán a pártiskolák módjára
> ideológiai agymosást végeznek?

Jártál pártiskolába?
- Ha igen, akkor Mesélj! - Mi van egy ilyenben, valóban őszintén érdekel!
Én Egyszerű állami (nem párt) iskolába jártam és bizony ott kökeményen
nyomták
a Marxizmust és az Ateizmust "az egyetlen tudományos világnézet" -címén.
Ezzel azt sugallva a diákoknak, hogy aki nem marxista-ateista... az
"tudománytalan" :-(
1.) Kérdezem hogy a Nóbeldíjasok között hány Marxista szemmel nézve
"tudománytalan" meggyőződésű van?
2.) És hány Marxista?
Szerintem ezen a megmérettetésen a tudományos világnézet képviselői buknának
egy nagyot....
(( Ha akarod kihívlak egy párbajra, mindketten írjunk magyar nóbeldíjasokat
te
marxistákat és ateistákat én pedig vallásosakat.))

> Miért finnanszírozzon a költségvetés
> párhuzamosan két intézményt, amikor egy is eltudná látni ugyanazt a
> feladatot ?

Ezek szerint te úgy gondolod, hogy mind az Egyházi mind az Állami
intézményben
csak 50% körüli a kihasználtság, tehát Az egyházi gimi összes tanulóját
egycsapásra át tudná venni a település állami gimnáziuma... NEVETSÉGES!
- Nem akartalak megbántani! Lehetsz más meggyőződésű mint én, de remélem ezt
fenti mondatodat csak véletlenül írtad le.