tanforum - Re: [Tf] orarrend

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] orarrend

  • From: invitel <varizol AT vnet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu, Nero <nero AT vodafone.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] orarrend
  • Date: Wed, 08 Sep 2004 20:39:45 +0200

Kedves Nero!
Én 12 éve csinálok órarendet a sulinak.Egy programot használok: Rohonyi Pál
Sopronból. Az iskolának szerződése van vele, és ha javít rajta valamit,
mindig küldi az újabb verziót.Sokszor voltam én is úgy, hogy egyszerűbb
kézzel. De még az is jobb, ha beviszem az adatokat és utána a gépen kezdem
kézzel kirakni, mert nem kell figyelni az ütközéseket, azt a gép jelzi. Utána
könnyebb módosítani, ha kell és persze ki lehet nyomtatni az egészet.Olyan is
van, hogy figyelem hol tart, és amikor a kb 270 tételből már csak 8-10 van és
kb harmincadszor már próbálkozom és kiírja, hogy sajnos nem sikerült, akkor
átveszem a kézi vezérlést. Persze lehet kérdezni mit tudok én tenni, ha a
gépnek sem megy? megszegem a saját magam által felállított szabályokat :-) Pl
máshogy oldom meg a terembeosztást, vagy megengedem a napi két matekórát.
Ettől függetlenül nagyon szeretek órarendet csinálni.Olyan ,mint egy
rejtvény.Ha nem lenne határidő, még szórakoztatna is. ( De ezeket az utóbbi
dolgokat csak ezen a fórumon merem leírni :-)
Jó órarendezést: Erikanéni