tanforum - Re: [Tf] kotelezo korrepetalas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kotelezo korrepetalas

  • From: "Chary" <kissk AT freeweb.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] kotelezo korrepetalas
  • Date: Tue, 7 Sep 2004 14:28:02 +0200

From: "Szalay Sándor"
<szs AT infokatedra.hu>

Chary wrote:

> [...]
Nincs felmentese ertekeles es minosites alol, tehat fejlesztesre sem jar.
Csupan igen gyenge az adott targybol.
attol tartok, ez nem egeszen jogszeru.

>Legjobb tudomásom szerint a pedagógiai programban ki lehet térni e
>kérdésre, de a feljelentés kategóriát pontosítani kellene, hiszen sok
>dolog érthető alatta. Gondolom a tankötelezettség nem teljesítése miatti
>feljelentésre gondolsz, ami viszont itt nem játszhat szerepet.

Igen, a tankotelezettseg nem teljesiteset ertettem alatta. A Ped.Program sem
tartalmazhat a torvenynek ellentmondo dolgokat. Tehat a kerdes megegyszer.
Eloirhatja-e a ped.program a heti oraszam teljesitesen tul, a kotelezo
korrepetalast a tanulo szamara. Ha eloirhatja, akkor milyen szankciokkal
sujthato a tanulo, amennyiben megsem jar korrepetalasra?

Udvozlettel: Kiss Karoly

http://w3.enternet.hu/aa194545/hirmondo/
E-mail:
kissk AT freeweb.hu