tanforum - [Tf] környezetvédelmi tréning Norvégiában

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] környezetvédelmi tréning Norvégiában

  • From: berta papp <berta_papp AT yahoo.com>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] környezetvédelmi tréning Norvégiában
  • Date: Wed, 14 Apr 2004 03:55:57 -0700 (PDT)

Kedves Kollégák!

Egy tanulmányútra vagyok hivatalos a "Természetvédelmi oktatás" témájában,
Norvégiába, Bergen városába. A tanfolyam május 10-19-ig tart, 50Euró a
költsége+ útiköltség 30%-a (az útiköltség fennmaradó részét és minden egyéb
költséget a norvégok fizetnek).

Sajnos én nem tudok elmenni, ezért szívesen átadom a lehetõséget valakinek,
akit érdekel a téma, és tud angolul.

Üdvözlettel,
Papp Berta