tanforum AT lists.kfki.hu
Subject: Tanárok vitafóruma
List archive
- From: Bősze Júlia <bosze.juli AT mail.datanet.hu>
- To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
- Cc:
- Subject: [Tf] Országos felmérés a szabadidő szervezésről
- Date: Wed, 14 Apr 2004 12:51:38 +0200
- List-archive: <http://sunserv.kfki.hu/pipermail/tanforum>
- List-id: Tanárok vitafóruma <tanforum.lists.kfki.hu>
Tisztelt Kollégák!
Tisztelt Iskolai Programszervezők!
Egy Tudományos Diákköri dolgozat elkészítéséhez kérjük a segítségét.
Választott témánkban az iskolai szabadidő szervezők kérdését járjuk körül.
Ha ez az iskolában az Ön feladata is, akkor kérjük, hogy Ön töltse ki a
kérdőívet. Ha Önöknél külön van szabadidő szervező, kérjük juttassa el hozzá.
Kérjük hogy válaszadásával, információival segítse munkánkat és töltse ki az
alábbi kérdőívet. (A kérdőívet nem csatolt formában küldjük, mert eddigi
tapasztalataink alapján több kiszolgáló nem fogad csatolt dokumentumokat).
A kapott adatokat kizárólag statisztikailag történő adatfeldolgozásra
használjuk dolgozatunkban, személyes adatokat nem közlünk sem az előadásban,
sem a dolgozatban. A kérdőívek válaszainak tapasztalatait saját képzési
programjaink továbbfejlesztéséhez is fel kívánjuk felhasználni.
Együttműködését köszönjük.
Tisztelettel:
Bősze Júlia tanársegéd, ELTE PPK Testnevelés és Sport Központ
Lacza Gyöngyvér Ph.D. hallgató, Semmelweis Egyetem Testnevelési és
Sporttudományi Kar, Rekreáció Tanszék
Iskolatípus: .
Város, (kerület): .
Tanulói létszám: .
Melyik évfolyamokat tanítanak az Ön iskolájában? .......
Ha az Ön iskolájában alkalmaznak szabadidő szervezőt, akkor az 1-3-ig és a
6-10-ig sorszámú kérdéseket válaszolja meg.
Ha az Ön iskolájában nem alkalmaznak szabadidő szervezőt, akkor a 4-10-ig
sorszámú kérdéseket válaszolja meg.
- - -
1. Hány fő szabadidő szervezőt alkalmaznak, és pontosan milyen végzettséggel?
(Pl. 1 fő, magyar - művelődés szervezés főiskolai diploma)
.
2. A szabadidő szervezőt hogyan alkalmazzák?
-főállásban
-mellékállásban úgy, hogy a főállása az Önök iskolájában van
-mellékállásban úgy, hogy a főállása nem az Önök iskolájában van
-egyéb, éspedig .
3. A szabadidő szervezőnek mik a legfontosabb feladatai?
.
- - - - - - - - - - - - - -
4. A szabadidő szervezők foglalkoztatására vonatkozó törvény bevezetésével
mik lehetnek Önöknél a legfontosabb feladatai?
.
5. A szabadidő szervezők foglalkoztatására vonatkozó törvény bevezetésével
milyen végzettségű, szakterületű embert szeretnének, terveznek felvenni?
.
- - - - - - - - - - - - - -
6. Önnek mi az elvárása egy iskolai szabadidő szervezővel szemben (tudás,
kompetencia, képességek . területén)?
.
7. Ön szerint milyen szerepe van / lehet az iskola életében a szabadidő
szervezőnek?
.
8. Az iskolai szabadidős programokban Ön szerint mennyire fontosak az
alábbiakban felsorolt jellemzők?. (1-es legkevésbé fontos, 7-es = nagyon
jelentős). Az Ön szerint választott számot írja a jelző mellé.
kikapcsoló
hasznos
irányított folyamat
hagyományőrző, -teremtő
önkifejezés
sportos
kultúra közvetítő
oktató-nevelő
az iskolában megvalósuló
élmény
közösségi
együttgondolkodó
egészséges életvitel
kalandos
9. Hallott Ön arról, hogy Magyarországon 15 éve van főiskolai szintű
rekreációs szakemberképzés?
IGEN - NEM
10. Ön szerint mit takar a rekreáció? .
- [Tf] Országos felmérés a szabadidő szervezésről, Bősze Júlia, 04/14/2004
Archive powered by MHonArc 2.6.19+.