tanforum - Re: Re[2]: [Tf] osztalyfonoki orakedvezmeny

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] osztalyfonoki orakedvezmeny

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu, pisti <sulink AT freeweb.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] osztalyfonoki orakedvezmeny
  • Date: Wed, 11 Feb 2004 06:29:03 +0100

Üdvözletem

pisti írta 11 Feb 2004, keltezésû, "Re[2]: [Tf] osztalyfonoki orakedvezmeny"
tárgyú levelében:

> Elárulnád, hol lehet ennek utánajárni? (Milyen törvény)

El ha tudnám, de sajnos nem tudom... Egy v. kettõ hónapja kellett
egy nagy Excel tábla kezelésében segédkeznem az
igazgatóhelyettes kollegámnak, abban láttam ezt. Ha ott
beállították, feteleszem jár. Feltételezem, a Közoktatási Törvény
illetve melékletei, a hozzá kapcsolódó végrehajtási utasítások körül
kell körülnézni!

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu

kdorozs AT fibermail.hu
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay

P.S.. Elnézést ez elõzõ kurta válaszért, nap- és meló közben csak
erre telik :((