tanforum - Re: [Tf] osztalyfonoki orakedvezmeny

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] osztalyfonoki orakedvezmeny

  • From: "Nagy Laszlo" <nlacap AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] osztalyfonoki orakedvezmeny
  • Date: Tue, 10 Feb 2004 19:24:48 +0100

Hello !
Egy pár éve (utóbbi tíz évben most vagyok a negyedik iskolában) lehetett
választani az igazgatónak/tantestületnek :
vagy az osztályfőnöki pótlékhoz csapták az órakedvezményt, vagy tényleg
megmaradt az egy óra (19 köteleződ van csak)
A négy iskolában fele volt az előzőek közül. Mostaniban, ahol vagyok az
utóbbi változat van és, ezzel jártunk jobban, mert ez automatikusan
növekedik a fizetéseddel (eggyel több túlóra, már, ha van). A másik rendszer
pl. plusz 1500 Ft, aminek az előnye, ha valaki pályakezdő (kevesebb a túlóra
díja bár ugye ez havi 4-et jelent), illetve ez nyáron is van.
Mára viszont általában nem követte a béremelést és elértéktelenedett.
Úgyis most kell módosítani a kollektív szerződéseket én inkább az elsőt
javasolnám.
Viszlát !
Nagy László