tanforum - Re[2]: [Tf] software

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re[2]: [Tf] software

  • From: "Harry (Sopron)" <harry AT sopron.hu>
  • To: Szalayne Tahy Zsuzsa <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re[2]: [Tf] software
  • Date: Sat, 8 Nov 2003 21:11:28 +0100

Sziasztok!

2 eve hasznalom a suliban a MOVALEX-Feladatgeneratort.
Nagyon megkonnyiti a munkamat, hisz gyakorlatilag lefelelteti, ertekeli
helyettem az egesz osztalyt.

Szerveren elinditom, majd kijelolom a feladatsort es az osztalyt.
Ez utan elinditjak a tanulok kliens programot, kivalasztjak a sajat nevuket.

A teszt kerdesek megkeverve kerulnek diakok monitorjaikra, sot ugyanarra a
kerdesre
a valaszok is mas sorrendben jonnek.

En a tanari gepen tudom figyelni, hogy melyik tanulo melyik kerdesnel tart,
hany pontot ert el eddig, sot figyelmezteto uzenetet is tudok neki kuldeni.

A teszt vegen az elore megadott %-oknak megfeleloen leosztalyozza a tanulokat.
Ezt lementi, ha kerjuk, vagy kinyomtatja.
50 teszt megoldasa utan az oran mar a naploban vannak a jegyek.

Ugy tudom, hogy ujabb verzio varhato a Movalexbol.

Üdvözlettel: Harry

e-mail :
harry AT sopron.hu