tanforum - Re: [Tf] software

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] software

  • From: "Szalayne Tahy Zsuzsa" <sztzs AT axelero.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>, "Molna'r Pe'ter" <molnarp AT afg1.sulinet.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] software
  • Date: Sat, 8 Nov 2003 20:07:09 +0100

Hello!

> De miutan letoltottem, telepitettem, azt latom, hogy egy html oldalt
keszit.
> Egy a tanarnak vegig kell mennie, s megnezni az eredmenyeket.
> Raadasul akarhanyszor ujrakezdheti a tesztet a delikvens.
> Sot be is zarhatja.
> Vagy nem jol latom?

De, jól látod. Inkább gyakorlásra használható.
Ha vizsgáztatáshoz akarsz tesztkészíto programot, akkor esetleg jó lehet a
Movelex.
Leírást találhatsz a www.violasoft.hu oldalon.

Beállítható hogy vizsga, vagy gyakorlás, folyamatosan figyelemmel lehet
kísérni, hogy a vizságzók éppen mit csinálnak, az eredményt összegyujti
(csv-be, Excelben megnyitható)
Feladatok szerkeszto felületen készíthetok, tetszolegesen összeválogathatók.
Feladattípusok: párosítás, kiegészítés, rendezés, csoportosítás... helyesek
bejelölése
Kezeli a képeket, ezen aktív helyek érzékelése (pl. halmazba behúzás)
Képleteket is megjelenít, képeket is lehet benne mozgatni.
Különbüzo pontozási lehetoségek, még elütések számát is be lehet állítani
(hány elütéssel fogadom el az "eggyenlo" megoldást...
Diákoknak visszajátszás, jó megoldás jelölésével...
Ha jól tudom, ennek is HTML az alapja, vagy legalábbis egy idoben az volt,
de a feldatsorok kódoltan vannak tárolva

Szalayné Tahy Zsuzsa

sztzs AT axelero.hu
Szt. István Gimnázium

Ui: két levelem visszajelzés nélkül nem érkezett meg a listára, kiváncsi
vagyok ezzel mi lesz.