tanforum - Re: [Tf] tankonyvarusito tanar

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] tankonyvarusito tanar

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT ladanyi.com>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] tankonyvarusito tanar
  • Date: Wed Sep 10 22:05:07 2003

>"(6) A tankönyvterjesztés rendjének elkészítésével egyidejűleg az iskola
>igazgatójának ki kell jelölnie és meg kell bíznia azt az alkalmazottat,

A kijelölés nem utasítás. Ez annyit tesz, hogy hivatalosan megbízza. Azaz
ha van öt jelentkező, akkor kijelöli melyik lesz az. Ha nincs jelölt, akkor
feltehetőleg a megbízási szerződés feltételeivel van gond.

Egyébiránt az is le van írva, hogy az szmsz-ben kell szabályozni a kérdést.
Bár nincs pontos infóm, de úgy tudom nem rossz pénz a jutalék. Viszont
ha az iskola trehánysága okán ezt elviszi az át nem vett, ki nem fizetett
könyvek ára, akkor más a helyzet.

Több olyan esetről hallottam, ahol a megrendelt mennyiség, és az átvett
messze nem volt összhangban. Nem a könyves hibájából.

Erről a máséval a csalánt mondás jut eszembe.
Lehet, hogy van akkora pénz, hogy engedném az enyémmel, de ha ezt a
kutya vacsorájával együtt szolgálják fel, akkor én inkább nem reckiroznék.
:-))

gusty