tanforum - Re: [Tf] tankonyvarusito tanar

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] tankonyvarusito tanar

  • From: Boldog Ferenc <fboldog AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] tankonyvarusito tanar
  • Date: Tue Sep 9 22:08:07 2003

Hello!

> Nálatok ki árusítja a tankönyveket? Önkéntes vagy kijelölt vagy önkéntes
> kijelölt?

Onkentes, mivel nem nagyon kapkod senki erte. Bar ugy tudom, hogy ha
odafigyel az ember, akkor nem is olyan rossz uzlet tankonyvesnek lenni.
En bevallom semmi penzert nem csinalnam.

> Kötelezhető-e egy tanár erre? Kötelezhető-e egy könyvtáros tanító erre?
Nem hinnem, hogy a tanari munkakorhoz tartozna. Tobb iskolarol tudok,
ahol nem vallalta senki igy az igh. csinalja. Igaz kis iskolak.

Udvozlettel:
-|- BOLDOG Ferenc -|-
-| Tatabanya |-