tanforum - Re: [Tf] kozoktatasi torveny es kerettanterv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kozoktatasi torveny es kerettanterv

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] kozoktatasi torveny es kerettanterv
  • Date: Thu May 22 19:57:00 2003

Knausz Imre a kovetkezoket irta (22 May 2003):

> Ellenkezoleg: szerintem teljesen vilagos a 48. § (2)-bol, hogy mindenfele
> iskolara vonatkozik a megkotes. Tehat igen: jogszabaly tiltja, hogy a
> testneveles oraszama barhol heti 2,5 ala menjen.

Akkor csendesen megkerdem. Hogyan mereszel _torvenysertesre_
_buzditani_ az Oktatasi Miniszterium a hivatalos weblapjan kozzetett,
kerettantervmodositassal kapcsolatos tantervek bevezetojeben???
Esetleg nem ismerik a Kozoktatasi Torvenyt???

Vagy nem tudok szamolni, s az evi 74 ora az nem heti 2 orat jelent?
Mind a harom tervezet 74-74-74-64 orat tartalmaz!

Tisztelettel: Fodor Zsolt