tanforum - RE: [Tf] WorldTeachers levellista

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] WorldTeachers levellista

  • From: "Top-Tan oktatási Bt." <toptan-godollo AT vnet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: RE: [Tf] WorldTeachers levellista
  • Date: Fri Feb 28 16:45:01 2003

Kedves Berta!

Kösz, hogy tájékoztattál a listáról, már fel is iratkoztam
Üdv.J.K.Ágnes
Kedves Kollégák!
Bizonyára sokan ismeritek a World Teachers levéllistát, de ha még nem,
akkor ajánlom figyelmetekbe:
A World Teachers - Világ Tanárai egy non-profit oktatás-kutatási
szervezet, mely a tanárok nemzetközi együttműködését támogatja az
internet segítségével.
Én tavaly november óta vagyok a lista tagja, és nagyon sok érdekes,
főleg Európai együttműködést illetően hasznos levelet kaptam a lista
moderátorától.

A lista hivatalos nyelve az angol, de gyakran érkeznek francia, német,
olasz nyelvű üzenetek is a legkülönfélébb helyekről. Ha másért nem,
legalább nyelvgyakorlás céljából érdemes feliratkozni.
Mindenkinek ajánlom a tagságot, egy emailt kell írni csak érte a
worldteachers-subscribe AT yahoogroups.com
címre.