tanforum - [Tf] WorldTeachers levellista

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] WorldTeachers levellista

  • From: berta papp <berta_papp AT yahoo.com>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu, toriforum AT fok.hu
  • Subject: [Tf] WorldTeachers levellista
  • Date: Fri Feb 28 11:18:00 2003

Kedves Kollégák!

Bizonyára sokan ismeritek a World Teachers levéllistát, de ha még nem, akkor
ajánlom figyelmetekbe:

A World Teachers - Világ Tanárai egy non-profit oktatás-kutatási szervezet,
mely a tanárok nemzetközi együttmûködését támogatja az internet segítségével.

Én tavaly november óta vagyok a lista tagja, és nagyon sok érdekes, fõleg
Európai együttmûködést illetõen hasznos levelet kaptam a lista moderátorától.

A lista hivatalos nyelve az angol, de gyakran érkeznek francia, német, olasz
nyelvû üzenetek is a legkülönfélébb helyekrõl. Ha másért nem, legalább
nyelvgyakorlás céljából érdemes feliratkozni.

Mindenkinek ajánlom a tagságot, egy emailt kell írni csak érte a
worldteachers-subscribe AT yahoogroups.com
címre.