tanforum - [Tf] Vá: [Tf] Mikola verseny

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Vá: [Tf] Mikola verseny

  • From: rozsa AT moricz-sze.sulinet.hu
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Vá: [Tf] Mikola verseny
  • Date: Fri Feb 7 11:24:01 2003

Már jóideje egyetlen feladatsorból jelölik ki az egyes iskolatípusnak,
évfolyamnak szánt feladatokat, így vannak átfedések. Amúgy nekem elég sok
-de közel sem az összes- példasor megvan. Ha küldesz e-mailben (posta)címet,
elküldök egy-egy másolatot róluk.

Üdv:Rózsa Sándor (Szentendre, Móricz Gimn.)

  • [Tf] Vá: [Tf] Mikola verseny, rozsa, 02/07/2003