tanforum - Re: [Tf] mediaismeret

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] mediaismeret

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] mediaismeret
  • Date: Fri Feb 7 10:34:01 2003

Sziasztok!

Fodor Zsolt wrote:

> Így a már kiadott és a következõkben kiadásra kerülõ kerettantervek szerint
> 2003/2004-es tanévtõl, vagyis az õsszel induló tanévtõl kezdve a
> középiskolákban, a 2004/2005-ös tanévtõl pedig az általános iskolákban
> kötelezõ a mozgókép és médiaismeret oktatása. A tanulók választható
> érettségi tárgyként érettségizhetnek mozgókép és médiaismeretbõl
> ----
> Ha erettsegizni lehet belole, akkor az azt jelenti, hogy pl. heti 2 ora
> kell legyen
> 2 even at.
>
> Jol ertem a dolgot?

En is hallottam.
Ugyanakkor ugy tudom, a targy csak modulkent szerepel.
Viszont azt is hallottam, hogy a magyar erettsegi uj rendszeru lesz, igy
egy nem irodalmi temarol kell majd nyilatkozni. Ez akar mediaismeret is
lehet.
Egyebkent az "erettsegizhet" nem azt jelenti, hogy minden iskolaban
lehet, csak azt, hogy ha az iskola erre kepez, akkor valaszthatja ezt
is. (Az info erettsegi is igy lehetseges, mivel a min oraszam kissebb
mint 2x2)

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT axelero.hu