tanforum - [Tf] verseny

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] verseny

  • From: "Zsako Laszlo" <zsako AT ludens.elte.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] verseny
  • Date: Mon Jan 13 14:51:01 2003
  • Comments: Authenticated sender is <zsako AT ludens.elte.hu>

Tisztelt Kollegak!

Turcsanyine Szabo Martatol kaptam az alabbi versenyfelhivast:

------------------------
KIHIVAS 2003,
avagy:
Ismerd meg az Europai Unio orszagait az Interneten keresztul!

orszagos vetelkedo 10-14 eves diakok szamara a Neumann Janos
Szamitogep-tudomanyi Tarsasag (NJSZT) es az Eotvos Lorand
Tudomanyegyetem (ELTE) egyuttmukodeseben

A diakvetelkedo Neumann Janos szuletesenek centenariumi
esemenysorozataba illeszkedo, kiemelt fontossagu rendezveny. A
centenariumi ev fovednoke Madl Ferenc koztarsasagi elnok.

A verseny pontos leirasa: www.neumann-centenarium.hu/versenyek.html

Zsako Laszlo
ZsL

  • [Tf] verseny, Zsako Laszlo, 01/13/2003