tanforum - [Tf] Re: [Tf] Pedagógus Internet hozzáférés???

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Pedagógus Internet hozzáférés???

  • From: "Kova'cs Zolta'n" <kzoli007 AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Pedagógus Internet hozzáférés???
  • Date: Fri Oct 25 13:28:01 2002

OK, de a modemes elérés nem perspektíva annak, akinek ott a broadband.
Egy kis matematika:
Ha igénybe veszem, akkor ami engem terhel (tudom, én vállaltam hogy így
lesz) 4000Ft a távközlési csomag a kedvezményes eléréshez - mondjuk nem
látom, miért nem 40 óráról szól a dolog, lehet ezt a 40 órás távközlési
csomaghoz hangolni -, plusz a már semmi másra nem használt vezetékes vonalam
közel 3000Ft-os havi előfizetési díja eredményez egy jó esetben 48kbps-s
csatlakozásra.
Ugyanezért a Tvnetw**k 5GB letöltési korlátos csomagot ad, kábelneten. Ergo
hosszú távon nem éri meg az "ingyen" kapott modemes internet.
Tudom, csak ideiglenes a megoldás, de miért nincs legalább utalás a
véglegesre?
A NIIF mint szolgáltató? Milyen infrastruktúrán? Csak nem a Hbone-ra leszünk
kötve? :)))

Üdvözlettel
Kovács Zoltán
kzoli007 AT freemail.hu