tanforum - Re: [Tf] Pedagógus Internet hozzáférés???

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Pedagógus Internet hozzáférés???

  • From: Ferenc Bajan <bferi AT calypso.tbsz.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Pedagógus Internet hozzáférés???
  • Date: Fri Oct 25 11:30:01 2002

Hello!

On Fri, 25 Oct 2002, Samu Csaba SCs. wrote:

> Ebből nagy botrány lesz! Csak megint nem egy nagy átverés az egész???
> Én biztos hogy mindenhova, az összes minisztériumba, a
> miniszterelnöknek, a fontosabb tv társaságoknak, újságoknak..stb el
> fogok juttatni egy szép levelet, melyben mellékelem az eddigi
> szerződéseket(??), és kérdéseimet. Az egyik ilyen kérdés: csak nem
> megint egy-két szolgáltató kezébe kerül az Internet hozzáférés???

Ma reggel a regisztracioval kezdtem, es a tudnivalok kozt az szerepelt,
hogy a pedagogusok Internet szolgaltatoja a NIIFP lesz. Punktum.
Ideiglenesen (4 honapig) az Euroweb es a Datanet kozt lehetett valasztani
a mi korzetunkben, nem tudom, mashol kik voltak a valaszthatok.

--
+- Egy pingvinre gyakorlatilag lehetetlen haragosan nezni. -\
| Ferenc Bajan listowner of Musica-L and vasisuli \
| Teleki Blanka Szakkepzo Iskola, Szombathely \
\---------- http://calypso.tbsz.sulinet.hu/~bferi ----------\
Fredegar Gamgee-Took of Bywater