tanforum - Re: [Tf] seg�ts�g

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] seg�ts�g

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] segítség
  • Date: Fri Sep 20 08:35:01 2002

Udvozletem!

Anna irta (18 Sep 2002, 21:28) "[Tf] segítség" subject-u leveleben:

> Elõször is, hol tudnék utánanézni, milyen törvényi elõírások
> vonatkoznak az iskolák üzemeltetésére, mûködési feltételeire?
> (tantermek száma, felszereltsége, termek berendezése, hõmérséklet,
> mellékhelyiségek száma stb...)

Ezekben a dolgokban napi gyakorlat szinten nem vagyok otthon,
de leveledrol az jutott eszembe: az iskolatitkarunk asztalan lattam
par napja egy jo vaskos konyvet, valami"Ovodak, iskolak,
kollegiumok mukodesenek jogi kornyezete" volt a cime. Esetleg
ennek utananezhetek (pontos cim), ha gondolod, illetve: nalatok
nincs hasonlo kiadvany?

> Rendezvényekre kíséréskor, tanulmányi osztálykirándulásokra stb.
> mi alapján kell meghatározni a kísérõk számát?

20 fo egy kiserotanar; de ez sem idezet jogi anyagbol, "csak" a
gyerekeim osztalyfonoke említette amikor az osztalykirandulas
feltetelrendszeret ismerette :)

--
Viszontlatasra:
Dorozsmai Karoly