tanforum - RE: [Tf] Programozas folysirat indul, jelentkezz!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] Programozas folysirat indul, jelentkezz!

  • From: "Borsanyi Katalin" <borsanyi.katalin AT ntk.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] Programozas folysirat indul, jelentkezz!
  • Date: Thu Aug 1 11:18:01 2002

Kedves Zsolt!
Gratulalok az otletedhez!

Leveled megtisztel, de en nem programozo vagyok.
Az egyetemen boven tanultam ugyan programozni,
de soha egy profi program kesziteseben nem vettem reszt.
Csak tanitottam a programozas alapjait kb. 15 evig,
6 eve pedig informatika-tankonyveket szerkesztek.

Tehat en legfeljebb csak a site-od reklamozasaban tudnek segiteni,
es hogy a szamitastechnika tanarok tudomast szerezzenek a folyoiratodrol.
Persze csak szeptembertol, hiszen most mindenki nyaral,
a tanaroknak pedig tobbnyire csak az iskolaban van internethozzaferesuk.

Udvozlettel:
Borsanyi Katalin
Borsanyi.katalin AT ntk.hu