tanforum - [Tf] Re: [Tf] kötelezők röviden?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] kötelezők röviden?

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] kötelezÅ‘k röviden?
  • Date: Wed Jul 3 10:30:00 2002

Tisztelt Kollégák!

> Magyartanárok véleményére, gyakorlatára vagyok
> kíváncsi.

Nem szakom a magyar, így csak megjegyzést teszek.

> Arra gondoltam, olyan kérdéseket kellene feltenni,
> amelyekre a rövidített verzió alapján nem tudnak
> válaszolni. Nincs valakinek ilyen kérdéssora? Vagy
> nincs valakinek kedve közösen kialakítani egy ilyen
> kérdés-adatbázist?

1) Ha lényeges a kérdés, a tisztességes rövidített verzió alapján
biztosan megválaszolható. Ha meg nem lényeges elemre
kérdeztek rá, akkor van-e értelme?

2) Ha egy ilyen adatbázis születik, az úgyis a diákok tudomására
jut, sok jó válasz lesz, sokkal több, mint ahányan olvasták
akármelyik változatot.

Tisztelettel: Fodor Zsolt