tanforum - Re: [Tf] Elismeres!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Elismeres!

  • From: "Miklósi László" <civil0397 AT mail.datanet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Elismeres!
  • Date: Mon Apr 15 09:14:00 2002

Karcsi!

Az adomentes osszeg felso hatara az 5 ezer Ft.
Egyebkent egy nem duskalo civilszervezettol szerintem ez is szep gesztus.
(Merthogy ez nem allami kezdemenyezes.) Mas kerdes, hogy mennyit er 5 ezer
Ft.

S hogy hazabeszeljek: A Tortenelemtanarok Egylete 1997-ben alapitotta
kitunteto plakettjet. Ezt evente 1 kollega kapja (unnepelyes keretek
kozott), s netto 50 ezer Ft-tal jar. (Persze az adojat fizetni kell.) Az
osszeget azota sem tudtuk emelni.

Miklo'si La'szlo'
ml AT tte.hu