tanforum - Re: [Tf] Elismeres!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Elismeres!

  • From: Solyom Miklos <miklos AT mail.solyom.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Elismeres!
  • Date: Sun Apr 14 23:00:01 2002

Tavaly nyar elejen engem is behivtak a varoshazara az egyik
diakommal, aki szepen szerepelt egy sztech. versenyen.
Voltunk vagy 100-an hasonlo cipoben, tanulmanyi meg
sporteredmenyek kapcsan. Kimondottan joleso erzes volt,
hogy vettek a faradsagot es megkoszontek a munkajat a
tanarnak/edzonek, elismertek a teljesitmenyet a gyereknek.

Ezek utan szinte fejbevereskent ert a kovetkezo menupont:
jott a jutalom osztas. A tanar/edzo egy db kettehajtott 5000
forintos bankjegyet kapott boritekban! Errol akkor nagyanyam
jutott eszembe, akitol hajdanan husvetkor, miutan meglocsoltam,
a piros tojas melle kaptam hasonlot.

Mar ettol is majdnem levertem a biztositekot, de ami utana
kovetkezett, az volt hab a tortan. A diakok 1 db kettehajtott
1000 Ft-os bankjegyet kaptak hasonlo csomagolasban.
Szivem szerint odaadtam volna a sracomnak az en jutalmamat,
de mivel jol ismertem a kolkot, meg az onerzetet, nem akartam
meg en is ratenni egy lapattal.

Ilyen kondiciokkal en penzjutalmat nem adtam volna, de ha mar
lett ra keret, akkor kicsit elegensabb megoldaskent egy 6000 Ft
erteku konyvutalvanyt vagy sportbolti ajandekultalvanyt tettem
volna a boritekba. A gyereknek.

Ja, az uzemanyag, amivel megjartam az utat a nyiregyhazi dontobe,
tobb mint 6000 Ft volt.

Udvozlettel:
Solyom