tanforum - [Tf] Korrekcio

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Korrekcio

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Korrekcio
  • Date: Wed Feb 6 12:12:01 2002

T. lista!

Egy korabbi levelem kapcsan olyan jelzest kaptam, hogy felreertheto
volt a fogalmazasom. Sajnos az eredeti levelet a sajat gepemen
sehol nem talalom, es nem tudom idezni.

Tehat valamikor januar vegen kontraztam Lazsadi Sandor egy levelere
es azt parodizalva kifejtettem, hogy nemcsak a Nemzeti Tankonyvkiadoban es
kornyeken hulye mindenki, hanem azok is,
akik a konyveikbol tanitanak vagy tanulnak.

Remelem, a tobbseg szamara egyertelmu volt, hogy ez parodia,
es nem szo szerint ertendo. Magam a Tankonyvkiado konyveibol
tanultam, tanitottam es tanitok, es az egyikben me'g lektorkent
is olvashato a nevem. Szerintem ebbol nyilvanvalo, hogy nem
gondolhattam komolyan mindazt, amit irtam.

Mindenkitol elnezest kerek, aki felreertette, de bizom benne,
hogy kevesen vannak ilyenek. Mentsegemre legyen mondva,
hogy meg a nagy Swiftnek sem sikerult ugy megfogalmaznia
Szereny javaslat cimu novellajat, hogy sokan szo szerinti es komoly
javaslatnak ne vegye'k. :-) Lazsadi Sandor bocsanatkerese utan
nem szerencses ragozni a temat, es sajnalom, hogy ujbol
felhoztam, de nem szeretnem, ha barkiben rossz szajiz maradna.

Va'las Pe'ter

  • [Tf] Korrekcio, Va'las Pe'ter, 02/06/2002